четвер, 20 серпня 2020 р.

НІКОЛИ НЕ КАЖІТЬ ДІТЯМ...


1. Коли я був у твоєму віці…

Дитина чує – твої проблеми не важливі, мені було важче.


2. Ти просто не розумієш!

Дитина чує – ти не спроможний зрозуміти і немає сенсу намагатися пояснити це тобі.



3. Ти тільки думаєш, що в тебе якісь проблеми

 Дитина чує – у тебе немає справжніх проблем.


4. У мене немає часу, щоб вислухати тебе…

Дитина чує : Я надто зайнятий, щоб піклуватися про твій світ.


5. Роби те, що я кажу, а не те, що я роблю…

Дитина чує - роби правильно, я не зобов'язаний так робити тому, що я дорослий..


6. Тому, що я наказав тобі!

 Дитина – Я не хочу чути твоїх спроб домовитись зі мною.


7. Та чому ж ти не можеш бути схожим на….. 

Дитина чує – мені жаль, що ти не хтось інший.


8. Одного разу ти повернешся до цього дня…


Дитина чує – забудь про сьогодні і зосередься на завтрашньому
дні.



Ні в якому разі не засуджуйте  дитину, як ОСОБИСТІСТЬ,
 Оцінюйте лише її  ВЧИНКИ. 

Немає коментарів:

Дописати коментар